Menü

Jóga

Hatha jóga

A hatha jóga klasszikus jóga ászanákra épül, melynek fő célja az erő és hajlékonyság fejlesztése és a gerinc karbantartása. Vitalizál, energiával tölt fel. Javítja az erőnlétet és a rugalmasságot fizikai és lelki szinten egyaránt.

Az óra felépítése: A megérkezést, ráhangolódást követően tisztító-, illetve izület- és mirigy gyakorlatokkal készülünk fel a dinamikus ászana szekvenciák végzésére. Az ászanákat a légzés áramlására fűzzük fel, a szekvenciák egy adott testtájra, témára fókuszálnak. A durva fizikai test felől haladunk a finom testi gyakorlatok felé, az óra második felében nyújtásokkal és hosszabban kitartott levezető pózok segítségével érkezünk meg a vezetett relaxációba. A gyakorlás során megfigyeljük annak hatásait, tudatosítva az érzeteket, változásokat a különböző testi szinteken.

Stündl Vera – YogaVercsa
info@yogavercsa.hu
https://www.facebook.com/yogavercsa
+36-20-932-2103

Csípőnyitó jóga

Az ülő életmódunkból adódó hát és derékfájdalmak/bántalmak a csípő merevségét, a csípő ízületet körülvevő izmok gyengülését és a csípő mozgásainak a beszűkülését okozhatják. A rugalmas csípő enyhíti a hátfájdalmakat, javítja a tartásunkat, járásunkat valamint helyreállítja a vérkeringést a lábakban.

Az óra folyamán, egy erősebb bemelegítést követően (napüdvözletek), megnyújtjuk és / illetve ellazítjuk a csípő izmait, a comb elülső – hátsó, külső és belső izmait, a farizmokat és a derék izmait.

A csípőben elraktározódott feszültség oldásával javul a nemi, húgyúti és a kiválasztó szervrendszer működése, az izmok vérkeringésének helyreállítása pedig javítja az alvásminőségünket is.

Piliskó Szilvi
szilvia.pilisko@gmail.com